zaterdag 27 oktober 2012

Uitbouw

Wat ik in deze blogs doe vraagt om uitleg.
Er lijkt al enige tijd zoiets gaande te zijn als uitbouw.
Dat wijst op een molshoop, een labyrint of een imperium.

Het lijkt me leuk om te denken aan metrogangen, correspondances of connectoren waardoor je steeds een ruimte uit kunt, een andere betreedt en zo maar door.

Echter, het overzicht ontbreekt.

Welnu, dat ontbreekt mijzelf ook. Ik zou het fijn vinden een overzicht te maken van alle blogs en van alle inhoud. Maar www.blogspot.com vangt alles onder jaartallen en maanden. Dat kun je in de instellingen niet veranderen. Daardoor lijken al deze blogs gewoon blogs.

Maar wat zegt een datum überhaupt over data? Over gegevens, inhoud?

Kunnen we ooit op andere wijze een oplossing voor iets zoeken dan gaandeweg, dus van binnenuit?

Ziedaar de verlegenheid waarin ik me bevind op 27 oktober 2012. Een datum die op een of andere wijze een toegangsklepje vormt voor data.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dit is geen provocatie

Filosofen zijn er om ons uit te dagen. Het resultaat is wel vaak dat ze aan de kant staan van de goedkope uitdagers, de fascisten. Ze dagen ...